Tanie długopisy reklamowe to świetna inwestycja, która zwróci się nam z nawiązką. Do tego, że warto reklamować swoje usługi i produkty dziś już chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Wśród tylu ofert i firm działających na rynku konieczna jest reklama, bo bez niej nikt nawet nie dowie się o tym, co mamy klientom do zaoferowania.
Dobrym sposobem na reklamę są tanie długopisy reklamowe. Taki reklamowy gadżet, jakim jest tani długopis reklamowy, zawiera informację na temat firmy i jej organizacji, a jako że z długopisów korzystamy często, za każdym razem, gdy ktoś takim długopisem będzie coś zapisywał, będzie musiał spojrzeć przy okazji na nadruk z nazwą czy logo firmy.
I choć mogłoby się wydawać, że współcześnie wszystko zapisujemy już nie odręcznie, lecz na komputerze przy pomocy edytorów tekstu, długopisy wcale nie odchodzą do lamusa. Wręcz przeciwnie nawet - wciąż są bardziej udoskonalane. Przykładem może być długopis Color Picker, którego pomysłodawcą jest Junsin Park, a który już zasłużył sobie na zaszczytne miano długopisu przyszłości.
Na czym polega pomysł Jinsuna Parka i wyjątkowość jego długopisu Color Picker? Fenomen tego długopisu polega na tym, że ten przyrząd będzie umożliwiał pobranie określonego koloru z otoczenia. A więc naprawdę będziemy mogli uczynić to, co możliwe dziś jest tylko w programach komputerowych. Na razie to jedynie pomysł, na realne efekty, w postaci namacalnego długopisu, musimy jeszcze poczekać.
Tego, co zaproponował designer, nie można by było oczekiwać od nawet najbardziej zaawansowanych technologicznie długopisów. Na taki długopis czeka pewnie wielu i być może w przyszłości okaże się, że tylko przy pomocy takich przyrządów do pisania będziemy zapisywać notatki i podpisywać dokumenty.