Dziedzina reklamowa nie może powstydzić się pomysłowością i innowacyjnością. Podobnie jak inne działy gospodarki cały czas idzie naprzód wraz z rozwojem nowych technik sprzedażowych. Jednocześnie w związku z podniesieniem rangi reklamy, wzrostu jej znaczenia, przeznaczane są na nią dość pokaźne sumy.
W celu zapewnienia jej jak najlepszego odbioru, akcję promocyjną w postaci broszurek wspiera się rozdawaniem drobnych upominków, wśród których mogą znaleźć się tanie długopisy reklamowe czy drewniane etui na długopisy. Szczególnie ważne byłoby połączenie tych dwóch przedmiotów, gdyż drewniane etui nada szykownego charakteru tanim długopisom reklamowym.
Artykuły te nie są już tak drogie, a z powodu wykorzystania w nich naturalnego surowca stanowią świadomy zwrot ku ekologii. Zaakcentowanie tego faktu poprzez reklamę daje pewne wyobrażenie o firmie, sprzyjając jej oferowanym produktom.
Dodatkowym atutem przy zastosowaniu drewnianych etui, jako gadżetów reklamowych jest możliwość zamieszczenia znacznie złożonej treści reklamowej. Natomiast niewielka powierzchnia korpusów tanich długopisów reklamowych zmusza do znacznych ograniczeń pod tym względem.